Tiada Khatimah Cinta

Assalammualaikum. Novel NUR pilihan minggu ini adalah tulisan novelis yang pastinya dikenali ramai. Kak Salina Ibrahim. Muthiah tidak cukup mengenali beliau tetapi banyak buku yang telah dihasilkannya. Selamat membaca ;)

Tiada Khatimah Cinta


Sinopsis

Kata Anis Hasanah, dia mahu memulakan hidup baru. Dia sudah bertaubat dan ingin melihat dunia secara penuh insaf. Katanya, dia ingin lenyapkan ‘momok’ silam yang menghantui hidup sejak sekian tahun ini. Kerana dia mahu melangkah ke hadapan memburu khatimah yang tenang lagi diredhai.

Kata Hatim, hidup perlu realistik. Ini bukan pengakhiran kisah Cinderella tetapi permulaan pada sebuah kehidupan yang bermakna. Katanya, dia hanya punya hati yang ikhlas dan tulus. Dia sekadar mampu menawarkan harapan dan cinta untuk sama-sama melangkah, menuju masa depan.

Kata Ehsan, hidup mesti ikut hati. Dia kembali beroleh ‘nyawa’ selepas bertahun-tahun tenggelam di bawah bayang-bayang orang lain. Katanya, dia mahu mencari arah baru dan memulakan langkah sendiri yang bebas tanpa belenggu. Dia mahu mendapatkan semula cintanya yang pernah hilang. Khatimah hidup bagaimanakah yang mereka kejar? Dan inilah kisah mereka!

Novel ini merupakan novel NUR kedua Kak Salina selepas Setenang Cahaya Hati. Boleh temuinya di...

Muthiah : Selamat membaca sambil TERSENYUM ;)
Labels: | edit post
0 Responses