Setenang Cahaya Hati

Assalammualaikum. Ehe. Pernah dengar NOVEL NUR? Meh nak promote sikit ;) Jeng jeng jeng...

MULAI Januari 2010, ALAF 21 telah mengorak langkah ke depan dengan menerbitkan jenama terbaru iaitu novel Islamik yang dikenali sebagai NOVEL NUR. Kelahiran novel ini sebagai menyahut hasrat dan impian pembaca yang mahu lebih banyak novel seperti ini dipasarkan untuk bacaan ramai tanpa mengira usia.

Insya-ALLAH, mulai hari ini... Muthiah akan menulis ringkasan tentang NOVEL NUR yang sedang berada di pasaran buat masa ini. Ayuh... Mulakan dengan NOVEL NUR pertama ;)



Sinopsis :

AIDA NURANI - Dia cuba menjadi perempuan yang mengerti dan memahami, sekali gus menghayati makna sebuah kehidupan. Dia mencari tenangnya sebuah cinta dalam mengejar cinta yang hakiki.

ALIF HUSSEIN - Janji ini membelenggu, memburu dan melontarnya ke dalam segara keliru. Terkadang prinsipnya goyah, hatinya bergoncang dan sukmanya terdera dikejar sebuah harapan. Tetapi tenang cinta itu juga terasa membahagiakan. Namun layakkah dia untuk menerima?

DR. BUDI - Dia lelaki yang terlewat. Mencintai dalam diam. Andai inilah hukuman bagi orangyang terlewat, maka dia harus reda. Dan itu juga buat dia sedar; dia harus pandai bawa diri.

Penulis : Salina Ibrahim
Facebook : Salina Ibrahim
Emel : salinaibrahim@gmail.com

:)

Muthiah : Oh, Natasha ...
Labels: | edit post
0 Responses