Komentar AMSH

Assalammualaikum. Apa khabar? Muthiah. Ehe ^_____^ Senyum penuh makna. Bercuti lama, bermakna ....

1) Lama juga tidak menjengah manuskrip. Bukan apa, sukar dapat fokus apabila banyak orang di sekeliling.

2) Perlu kembalikan mood menulis. Caiyok!

3) Agak-agak, berat badan bertambah tak? Peringatan buat diri... jaga diri hiasi peribadi <- Apa Muthiah merapu ni.

Okey. Hari ini, terasa bagai hendak berkongsi komen pembaca untuk Novel Air Mata Siti Hajar. Alhamdulillah. Apapun jua komentarnya, insya-ALLAH Muthiah akan terus berusaha. Muthiah percaya... berkat usaha, doa, redha suami... kejayaan pasti akan menjadi milik Muthiah. Cepat lambat sahaja. Gambatte!

1- CikPuan Rynie Yahya

Alhamdulillah. Actually, Kak Rynie dah lama habis baca AMSH tetapi belum sempat nak review pada Liza. Compare to Mencari Naurah, AMSH is much better. Suka dengan watak Siti Hajar yang lembut dan tidak sesekali membuka aib suami kepada orang lain. Watak Ibrahim yang tidak tetap pendirian dan terlalu membabi buta pertahankan adiknya membuatkan kita geram dan benci. Overall, a good novel. Bangga tengok AMSH ada di kedai-kedai buku. Keep it up. Good luck untuk novel seterusnya. Semoga Liza terus berjaya.

Muthiah ~ Alhamdulillah. Terima kasih, Kak Rynie. Insya-ALLAH Liza akan berusaha untuk mempertingkatkan lagi karya yang dihasilkan <3

2- Puan Zaidatun Haneem

Salam. Pst... Thanks, ya. Saya dah baca novel AIR MATA SITI HAJAR. Memang menarik dan saya suka jalan cerita yang indah.

Muthiah ~ Terima kasih, Puan atas komentar positif ini.

3- Puan Rusni Abdullah

Assalamualaikum. Bagus cerita Air Mata Siti Hajar. Dah baca tetapi sedih dengan kualiti buku. Helaian mudah tercabut. Mula-mula, ingatkan anak koyak. Rupanya terlepas dari benang bindingnya tetapi tak apalah. Apapun, semoga banyak keluarkan novel Islamik. Sekarang ni, orang suka genre kahwin paksa rela.

Antara AMSH dengan Mencari Naurah...

Saya suka AMSH. Masing-masing ada kelebihan cuma kadang-kadang, rasa agak kaku sikit. Mungkin formal sikit. Mungkin terikat dengan DBP kot bahasanya. Kalau kaki novel punya gaya bahasa, agak santai kot. Hehehe..

Muthiah ~ Terima kasih, Rusni atas komentarnya. Ya. Muthiah memang menggunakan BMT dalam setiap karya Muthiah. Kalau boleh, Muthiah cuba guna perkataan penuh. Insya-ALLAH, untuk masa akan datang... Muthiah akan jadikan lebih santai tanpa mengenepikan BMT. ^_____^

Okey. Muthiah beransur dahulu. Terima kasih kepada rakan-rakan yang menyokong Muthiah dalam dunia penulisan ini. Insya-ALLAH. Moga-moga, kita semua terus melangkah ke hadapan (maju/ sukses) dalam apa jua yang kita rencanakan.
0 Responses