Berbaloikah sebuah pengorbanan? - Paksi.net







Kuliah hari ini : Dosa membunuh 100 orang...

Akhbar hari ini : Kaji semula pengharaman seni budaya.

Muthiah : Terrrr...
4 Responses
  1. ainhany Says:

    Salam Muthiah,

    Tahniah..artikel menarik.Disiar kat mana nie puan?

    Berkorban apa saja ..saya sebenrnya takut dgn alam remaja kini. Pyahnya mreka mengekalkan dara dan teruna.Salah sapa?? Mereka terlalu mudah mnyerah dan mncuba yg baru.

    Teringat kata2 keramat yg disampaikan aruah abang ipar kakak yang mmesan kpada anaknya yg hendak belajar di Uitm sekitar 80an..."hang kluar dari umah ni putih, balik pun putih, kalau hitam jgn jijak lagi umah ini..."
    Kesannya anaknya jadi hebat dan tau mmllihara diri dan mnceritakan semula pada saya...Subhanallah

    Saya perlu gunakan kaedah ini utk menasihatkan anak2 saudara..Jauhi kami dari neraka

    selamat bercuti


  2. Salam, Ain.

    Alhamdulillah. Artikel ini disiarkan untuk Risalah Paksi.net. Artikel lain pun banyak. Boleh ke www.paksi.net. Kalau Ain mahu menulis, pun dialu-alukan. Cuma di sini, tidak mendapat bayaran sebagaimana kita menghantar artikel ke media cetak lainnya. Eh... bayarannya ada, ALLAH sudah sediakan buat kita.

    Betul.. Entahlah. Susah hendak cakap dengan dunia hari ini. Masyarakat semakin hilang jati diri. Pemuda/ pemudi bakal pemimpin negara dan agama. Moga-moga, usaha kita semua (tidak kira melalui usrah/ halakah/ blog/ artikel) untuk MENYAMPAIKAN sedikit sebanyak dapat menjentik hati masyarakat untuk kembali kepada PENCIPTA. Tidak lupa juga buat diri kita yang selalu lupa.


  3. Unknown Says:

    Kak Muthiah,untuk menghormati sepupu akak dan menjaga nama baik kelaurga kakak saya sudah padamkan video tu dari blog saya.
    saya tak dapat buat apa-apa dengan video asal yang masih disiarkan di youtube sebab bukan saya yang upload.

    saya minta maaf,jika saya tahu salah sorang dari gadis dlm video tu telah bertaubat saya tak akan siarkan dalam blog saya.


  4. Jzkk, dik. mg usaha adik memartabatkan ISLAM akan diberkati. amin ;)