Terima kasih, TUHAN-ku

Assalammualaikum. Mulakan harimu dengan senyuman. Muthiah? Senyum dan ceria sokmo, insya-ALLAH. Kitalah yang membuat pilihan dan Muthiah... memilih sesuatu yang bisa menggembirakan hati dan jiwa.

Ayuh... Lagu pilihan hari ini... Jeng jeng jeng...


Terima kasih wahai TUHAN-ku
Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-MU Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-MU TUHAN
Mengizinkan kuminta pada-MU
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-MU Ya RABBI

Terimakasih wahai TUHAN-ku
Yang sentiasa melimpahkan Rohmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-MU TUHAN
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-MU TUHAN
Mengizinkan kuminta pada-MU
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-MU Ya RABBI

Tapi aku khuatir ketika menhadap-MU
Tidak pula pandai beradab dengan-MU
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan Rohmat dari-MU yang kudapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-MU
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah aku
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah aku

Muthiah : Terima kasih TUHAN atas segala sesuatu yang telah dikurniakan...
Labels: | edit post
0 Responses