Suka.. suka... suka..

Assalammualaikum. Apa khabar, semua? Ada baik atau hati terasa sakit?

Why? Answer me, please.

Jika sebab sedang meluat dengan seseorang...

Hmm -> Kenapa berasa meluat pula? ________ (Sila jawab sejujurnya).

Kemudian, muhasabahlah diri, ya. Yuk. Kita sama-sama bermuhasabah ^^

^______________________________^

Hari ini tidak ada idea. Namun, blog tetap mahu dikemaskini. Apa kata Muthiah berkongsi rasa suka Muthiah ini. Ada 2 perkara yang menyebabkan Muthiah gembira.

Pertama

Tadaaaa ^^


Sebab Muthiah dapat hadiah daripada suami.

Kenapa??? Sebab dapat hadiah ini adalah berkait dengan kegembiraan yang kedua. Apa dia???

Jeng jeng jeng...

Kedua

Alhamdulillah. Segalanya dengan izin ALLAH.

Sebab novel NUR kedua Muthiah diterima oleh para pembaca novel. Terima kasih daun keladi. Moga mendapat manfaat daripadanya. Tidak sedikit, banyak pun tidak apa.

Namun, di sebalik perkara best ini... Muthiah berfikir sendiri...

Malu... Muthiah malu pada ALLAH kerana tidak tahan sabar atas dugaan yang menimpa. Khabar suka ini Muthiah terima pada tarikh yang sama Muthiah mengungkap kata yang tidak elok T_T ~ Insya-ALLAH, Muthiah akan berusaha untuk memelihara akhlak diri yang acap kali tidak terpelihara.

Harap... Muthiah mengharapkan nusrah ALLAH agar tidak melalaikan Muthiah tatkala diberi kegembiraan seperti ini. ALLAH boleh beri pada bila-bila masa dan ALLAH boleh mengambilnya kembali sekelip mata. Doakanlah... Agar Muthiah sentiasa menjadi manusia yang merendah diri kepada-NYA, juga sedar bahawa segalanya adalah HAK serta MILIK ALLAH. Semuanya berlaku dengan izin DIA.

OK. Beransur dahulu. Bagi yang belum mendapatkan novel terbaru Muthiah, yuk... Dapatkan Air Mata Siti Hajar di pasaran segera. Insya-ALLAH, ada manfaat yang boleh diperoleh daripadanya. Oleh sebab Muthiah manusia biasa (hamba ALLAH yang lemah), tetap ada lompangnya namun ambillah yang baik untuk difikirkan bersama ^^

Muthiah : Hendak makan Kamalodge ^^
0 Responses