Menanti Fajar Sidik

Assalammualaikum. Apa khabar, semua? Ehe. Hari ini, terlewat mengemaskini blog. Bukan apa, siapkan kerja sedikit dahulu. Semakin berkobar-kobar. Harapan Muthiah agar target Muthiah kali ini tercapai. Caiyok-caiyok.

Baik. Promosi novel NUR hari ini adalah karya daripadaRaihan Zaffya, penulis yang tidak asing lagi. Novel pertama beliau berjudul Kasih Ke Syurga dan sudah sampai ke cetakan ke-2. Ehe.. Jom, dapatkan novel ini di pasaran. Jika tidak menemuinya di kedai buku, bolehlah ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur yang akan berlangsung di PWTC pada 22 April hingga 1 Mei ini. Kak Raihan pun ada cuma jadualnya, Muthiah tidak pasti. Insya-ALLAH, Muthiah akan kemaskini sebarang aktiviti Grup Buku Karangkraf dari semasa ke semasa.



Sinopsis :

MIA SAKINAH - Mahu seteguh Rabiatul Adawiyah. Ingin juga setegar Sumayyah. Semangat kental tersembunyi di sebalik tubuhnya yang kecil. Hidupnya penuh ranjau dan duka. Ketentuan TUHAN memang tidak pernah terduga. Kehidupan biarpun pahit masih perlu diteruskan.

DANNY – Dia tercari-cari jalan pulang. Dosa-dosa lalu menghantuinya. Pada ILAHI dia mohon keampunan. Dia memulakan kembara menjejak sekeping hati yang telah dilukai. Niatnya hanya satu, kemaafan. Dia ingin mengembalikan harga diri yang telah tercalar.

Dapatkah niat Mia Sakinah dan Danny bersatu? MENANTI FAJAR SIDIK jawapan kepada segala-galanya…

Ayuh, dapatkan segera di pasaran ;)

Muthiah : Jom makan. Makan??
Labels: | edit post
0 Responses