Kisah Tijah dan Mamat| Hati-hati

‪#‎KisahTijahMamat‬

Tijah dan Mamat tengok cerita Killer Elite.
Apabila sampai part kejar mengejar antara hero dan penjahat....

Tijah:Hisy, kalau saya jadi hero tu, saya langgar kereta tu. Saya seret kereta tu. Habis cerita.

Mamat:Kalau saya jadi awak, saya akan memandu dengan hati-hati.

Apabila sampai part pihak polis berjaya menangkap pembunuh...

Tijah: Kalau saya jadi polis tu, saya tembak terus orang jahat tu. Jangan bagi peluang. Kan dia dah banyak kali membunuh. Mesti dapat lari punya ni.

Mamat:Kalau saya jadi awak, saya akan hati-hati dan tak akan terlibat dalam benda macam ni.

Tijah mencebik.

Tijah:Kalau plot macam awak cakap, mendatar ajalah ceritanya. Tak menarik. Tak laku. Orang tak nak tengok.

Mamat:Tak apalah kalau orang tak tengok asal awak selamat.

Tijah:Grrr...
0 Responses